Wil je professioneel bloggen met échte impact om meer klanten te krijgen?

Als je al eens geblogd hebt voor je bedrijf, dan kan het zijn dat je daardoor teleurgesteld was van de resultaten.  Het voelde eerder als tijdverlies.  Je deed een enorme inspanning om alles bij elkaar te zoeken en uit te schrijven en je zag er uiteindelijk geen enkel return op.  En zeker niet die ‘nieuwe klanten waar iedereen het over heeft.

Vaak lees ik fantastische blogs van lokale bedrijven op het internet.  Ze staan vol goede en waardevolle informatie.  Net wat je wilt lezen.  Maar ze krijgen nul opbrengst. 

Deze blogs hebben één ding met elkaar gemeen.  Er is één belangrijk onderdeel dat telkens ontbreekt.

Omdat ik ondernemers wil helpen om goed te bloggen en echte return te krijgen op hun blogs, schreef ik dit e-book. Daarin deel ik wat het belangrijkste onderdeel is aan een blog dewelke de meeste ondernemers iedere keer over het hoofd zien.  

Dit e-book is voor jou,  als je echte impact wil maken met je blog en meer leads en klanten wil krijgen.

Je krijgt in dit e-book een concrete handleiding aangereikt.

Inhoud van het e-book HappyBlog:
* intentiebepaling van je blog
* 6 misvattingen bij bloggen die je wil vermijden
* hoe sterke blogberichten er werkelijk uitzien
* 4 aparte redenen om te bloggen op deze manier
* waar je inspiratie haalt voor je blogs
* een praktische techniek om blogonderwerpen te verzamelen
* wat je nog nodig hebt
* de fouten die ondernemers maken waardoor hun blog niet aanslaat
* structuur en oplossingen
* het systeem om klanten te maken met je blog

27 € excl. 21% btw

14 dagen niet goed geld terug garantie

(Je krijgt direct na aanschaf het e-book online toegestuurd)

Dit is een reactie van een klant waar ik 1-op-1 mee werk:

Bekijk hier ook het volledige verhaal van Dirk

Reacties van mensen die de live workshop mee volgden over online marketing

Zeer interessant en deskundig.  We kregen veel achtergrond om the big picture te zien. Het is van belang van te weten waar je online mee bezig bent. Els presenteert zeer goed en gemoedelijk en weet waarover ze het heeft.  Ze geeft een structuur mee en een goed verhaal.  De locatie is excellent en de catering lekker!

Els neemt de ‘angsten’ omtrent digital marketing weg door heldere uitleg.  Het ging door in een knappe leuke lokatie.  Heel hip.  En ze weet waarover ze spreekt.

Els brengt overtuigend en duidelijk hoe het ingewikkelde geheel van social media en websites via eenvoudige ingrepen meer en betere klanten naar mijn producten en diensten kan leiden.

Ik wil je bedanken voor de inspirerende sessie.  Het heeft wel wat ogen geopend…

In de workshop legt Els je haarfijn het verschil of de gelijkenis uit tussen de analoge en de digitale consument. Ze denkt mee als onafhankelijk persoon. Ze laat je nadenken over je doelgroep… behouden of durven veranderen. Kortom ze heeft me doen nadenken over de toekomst van ons bedrijf. Daarvan is de website en de digitale marketing een deel. Bedankt Els, ik ga aan de slag en ik beveel je bedrijf en je workshop zeker aan!

Heel tevreden over de avond.  ik heb heel veel bijgeleerd en mijn aandacht is geen moment verslapt. Heel boeiende inhoud!

De locatie was super.  Je kon er ook makkelijk parkeren.  Els weet héél goed waarover ze spreekt en kan ook voor ieder een voorbeeld geven in zijn branche.  Ze is een echte kei in haar vak.

Je krijgt zin in concrete stappen zetten.  Praktisch en mogelijk om mee aan de slag te gaan.

Inhoud van het e-book HappyBlog:
* intentiebepaling van je blog
* 6 misvattingen bij bloggen die je wil vermijden
* hoe sterke blogberichten er werkelijk uitzien
* 4 aparte redenen om te bloggen op deze manier
* waar je inspiratie haalt voor je blogs
* een praktische techniek om blogonderwerpen te verzamelen
* wat je nog nodig hebt
* de fouten die ondernemers maken waardoor hun blog niet aanslaat
* structuur en oplossingen
* het systeem om klanten te maken met je blog

14 dagen niet goed geld terug garantie

(Je krijgt het direct na aanschaf online toegestuurd)

Disclaimer: Ondernemen op het internet vraagt een positieve ingesteldheid, volharding en bijsturende acties. Daarom is de aanschaf van dit e-book geen garantie op eender welk resultaat. Deze site maakt geen deel uit van de Facebook website of Facebook Inc. Eveneens is deze site NIET ondersteund door Facebook in welke manier dan ook. Facebook is een handelsmerk van Facebook, Inc.

Leave a Comment