Wil je professioneel bloggen met échte impact om meer klanten te krijgen?

De ene bedrijfsblog wordt slechts een enkele keer gebruikt om een event of de vakantieperiode aan te kondigen.  De andere staat vol goede en waardevolle informatie, maar krijgt evengoed nul return.

Bloggen vraagt een portie inspanning, inspiratie en creativiteit.  En in een ideale wereld haal je er ook return uit.

Succesvol bloggen is geen toeval.  Een blog met impact heeft bepaalde kenmerken, en één cruciaal onderdeel dat in de meeste blogs ontbreekt.  

Omdat ik ondernemers wil helpen om goed te bloggen en er zoveel mogelijk uit te halen, schreef ik deze handleiding.

Als extraatje plaats ik het in het groter geheel zodat je nog meer inzicht en overzicht krijgt, waarom je doet wat je doet.

Inhoud van het e-book HappyBlog:
* intentie van je blog
* 6 misvattingen bij bloggen die je wil vermijden
* hoe sterke blogberichten er werkelijk uitzien
* 4 aparte redenen om te bloggen op deze manier
* waar je inspiratie haalt voor je blogs
* een praktische techniek om blogonderwerpen te verzamelen
* wat je nog nodig hebt
* de fouten die ondernemers maken waardoor hun blog niet aanslaat
* structuur en oplossingen
* het systeem om klanten te maken met je blog

Je krijgt direct na aanschaf het e-book online toegestuurd en er is een 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie

Reacties van mensen die een live workshop mee volgden over online marketing

Zeer interessant en deskundig.  We kregen veel achtergrond om the big picture te zien. Het is van belang van te weten waar je online mee bezig bent. Els presenteert zeer goed en gemoedelijk en weet waarover ze het heeft.  Ze geeft een structuur mee en een goed verhaal.  De locatie is excellent en de catering lekker!

Els neemt de ‘angsten’ omtrent digital marketing weg door heldere uitleg.  Het ging door in een knappe leuke lokatie.  Heel hip.  En ze weet waarover ze spreekt.

Els brengt overtuigend en duidelijk hoe het ingewikkelde geheel van social media en websites via eenvoudige ingrepen meer en betere klanten naar mijn producten en diensten kan leiden.

Ik wil je bedanken voor de inspirerende sessie.  Het heeft wel wat ogen geopend…

In de workshop legt Els je haarfijn het verschil of de gelijkenis uit tussen de analoge en de digitale consument. Ze denkt mee als onafhankelijk persoon. Ze laat je nadenken over je doelgroep… behouden of durven veranderen. Kortom ze heeft me doen nadenken over de toekomst van ons bedrijf. Daarvan is de website en de digitale marketing een deel. Bedankt Els, ik ga aan de slag en ik beveel je bedrijf en je workshop zeker aan!

Heel tevreden over de avond.  ik heb heel veel bijgeleerd en mijn aandacht is geen moment verslapt. Heel boeiende inhoud!

De locatie was super.  Je kon er ook makkelijk parkeren.  Els weet héél goed waarover ze spreekt en kan ook voor ieder een voorbeeld geven in zijn branche.  Ze is een echte kei in haar vak.

Je krijgt zin in concrete stappen zetten.  Praktisch en mogelijk om mee aan de slag te gaan.

Disclaimer: Ondernemen op het internet vraagt een positieve ingesteldheid, volharding en bijsturende acties. Daarom is de aanschaf van dit e-book geen garantie op eender welk resultaat. Deze site maakt geen deel uit van de Facebook website of Facebook Inc. Eveneens is deze site NIET ondersteund door Facebook in welke manier dan ook. Facebook is een handelsmerk van Facebook, Inc.