Ontdek Wie Je Echte Ideale Klant Is en Trek Vlot Geïnteresseerde Kopers Aan Voor Jouw Product of Dienst


In dit programma, laat ik je zien wie jouw ideale klant precies is, om die vervolgens beter en sneller te kunnen bereiken met je marketing, wat zorgt voor een winstgevend bedrijf. Je ontdekt welke specifieke woorden jouw ideale klanten wakker doen schrikken zodat ze zich op onbewust niveau in een paar seconden tijd met jou verbonden voelen!

En omdat Beels.be 15 kaarsjes uitblaast en ik jarig ben op 10 december, doe ik je nu deze aanbieding:

Dit krijg je tijdens De Ideale Klant Week:

  • een praktische intensieve 1-op-1 oefening van 2 u
  • tijdens een live afspraak met mij op kantoor in Roeselare (alle voordelen van een old school aanpak)
  • op maat van jouw bedrijf en specifieke uitdagingen (want jij bent uniek)
  • zodat je hierna jouw ideale klant glashelder hebt (sterk kosten- en tijdbesparend) en hiermee:
    • je website overtuigender kunt maken
    • winnende advertenties kunt maken
    • nieuwsbrieven kunt schrijven die wél gelezen worden
    • social media efficiënter kunt aanpakken voor tijdswinst
    • en écht vooruit kunt komen met je marketing
    • eenvoudig, en zonder rond de pot te moeten draaien
leads genereren

De Ideale Klant week = van 2 t.e.m. 6 december 2024!

In traditionele samenwerkingen wordt er vrij oppervlakkig met dit onderwerp omgegaan en wordt de informatie zelden verder toegepast in het volledige marketingplaatje. In mijn trajecten vormt deze oefening de basis waarop we verder bouwen, van het uitwerken van je concreet aanbod waarop jouw klanten ‘JA!’ zeggen, tot het bouwen van een funnel op maat. Jouw unieke (eenvoudige) puzzel.

Pak de digitale verandering met volle goesting aan en schenk jezelf en je onderneming dit verhelderend cadeau. Een oefening die jou gemakkelijk een aantal jaren kopzorgen en stress kan besparen!

Want het gaat veel verder dan alle ‘particulieren’ of ‘bedrijven’ in een straal van 30 km… Waar ik voor sta is zoveel mogelijk inzicht en overzicht geven zodat je de teugels in handen krijgt en geen 10 jaar meer hoeft te sukkelen met je marketing of onnodige kosten doen.

Leer samen met mij jouw échte ideale klant kennen, bouw strategisch AAN een succesvol online bedrijf, voor jezelf en voor de mensen rondom jou.

ideale klant
Op de foto zie je mij (Els van Beels.be) en binnenkort blaas ik 44 kaarsjes uit… 🙂

Plaatsen zijn beperkt

Het aantal plaatsen tijdens deze ‘ideale klant week’ is beperkt. Voor de week van 2 t.e.m. 6 december 2024 kan je tot uiterlijk 28 november 2024 (om 21 u) inschrijven.

Uit deze tijdsblokken kan je kiezen: van 9 u tot 11 u of van 13 u tot 15 u of van 16 u tot 18 u
(één per bedrijf en volgens beschikbaarheid, dus hoe sneller je boekt, hoe meer keuze je hebt)

Zo ziet je afspraak eruit:

1. je schrijft je in via deze pagina (Inschrijven kan tot uiterlijk 28 nov om 21:00 u)
2. ik bel je op om jouw afspraak in te plannen, deze gaat door op mijn kantoor in Roeselare
3. tijdens de kennismaking leer ik je bedrijf en jouw specifieke wensen kennen zodat we toe werken naar een oplossing op maat
4. we doen samen de heel diepgaande en verhelderende Ideale Klant oefening
5. je gaat naar huis met een glashelder zicht op jouw ideale klant, een straffe energie boost en extra toepasbare tips voor je marketing

ideale klant

Bonus #1!

In de daaropvolgende week krijg je van mij een persoonlijk verslag per email toegestuurd, waarin ik je een gedetailleerde beschrijving geef van jouw ideale klantprofiel, op basis van de informatie die je met mij deelde.

Bonus #2!

Ik toon je ook (te krijgen in een aparte afspraak van 1 u) de ultieme internetmarketing blauwdruk. Hierbij leg ik je haarfijn uit hoe de ideale blauwdruk er precies uit ziet, hoe het voor jouw bedrijf kan toegepast worden en hoe je de informatie uit je ideale klant oefening verder kunt inzetten om het maximale uit je marketing te halen. Als je deze extra gratis bonus wil ontvangen dan plannen we je afspraak meteen in na jouw ideale klant sessie. (kan zowel online als offline plaatsvinden)

Wanneer ik aan een (startende) ondernemer vraag wie zijn ideale klant is, krijg ik snel: ‘Een beetje iedereen’. Of ‘alle particulieren in een straal van 30 km’ Al weten we dat dat niet mogelijk kan zijn. Het is goed om ‘iedereen’ te beperken tot een kleinere groep. Niet per se niche, wel gerichter.

Traditionele online informatie over dit onderwerp laat je nadenken over interesses, samenstelling van gezin of haarkleur. In deze oefening met mij ga je veel dieper en heel anders kijken naar je klanten, en benaderen we de dingen op een atypische manier, zodat de ‘frank’ valt.

  • je zal geen ‘andere klanten’ mislopen (integendeel)
  • je zal je bezoekers beter kunnen converteren naar warme leads (omdat je op basis van deze oefening een eigen onafhankelijke leadgenerator kan bouwen) voor een specifieke dienst of product
  • je zal belangrijke inzichten krijgen voor je (online) bedrijf in het algemeen en op lange termijn (bv. die je kunt meenemen in verkoopgesprekken)
  • je zal ontdekken of je alleen maar je communicatie hoeft te finetunen of dat er nog andere dingen te doen zijn
  • je krijgt een oplossing zodat je niet meer tegen die onzichtbare muur aanloopt op het internet
  • je buikgevoel zal goed zitten
  • je leert ook jezelf als ondernemer nog beter kennen door deze waardevolle oefening te doen

Om organisatorische redenen vraag ik je om op tijd te komen, omdat we de afspraak niet kunnen laten uitlopen op de dag zelf. Als je last-minute door werkelijke overmacht zelf niet op de afspraak kan zijn, dan kan je je wel laten vervangen. Lees ook de algemene voorwaarden.

Het is geschikt voor solo-ondernemers of zaakvoerders van een klein familiebedrijf die producten of diensten verkopen, al een aantal jaar fulltime actief zijn en meer rendement willen halen uit hun marketinginspanningen. Om de digitale verandering aan te pakken op een goede manier is dit een echte must.

Het is ook iets voor jou als je een startende ondernemer bent in hoofdberoep, en nog zoekende bent naar jouw ideale online verdienmodel. Dan heb je dit echt nodig om jouw marketingmix op een slimme manier op punt te zetten en te lanceren.

Jazeker! Werk je samen met jouw partner of medevennoot, dan moedig ik zelfs aan om dit samen te doen, omdat je beide de oefening zal kunnen doen en hierdoor veel extra informatie zal verzamelen.

Het traject geeft een ruimer inzicht en overzicht in de af te leggen stappen om het online verhaal van je bedrijf op een strategische manier te vertalen. Het advies geeft de aanzet om de verschillende stappen te ondernemen. Daarvoor heb je met Els een motiverende kracht en meedenkende begeleiding.
Sten Van Slycke Photography

En nog vele anderen…

Heb je nog een vraag?

Stuur mij dan een e-mail met je vraag via deze pagina.