Meer bezoekers naar je website?

Alleen “een website hebben” is niet meer voldoende om succesvol te ondernemen op het internet.  En het is ook belangrijk om voldoende bezoekers naar je website te krijgen.  Denk je al meteen aan Google Adwords, de betalende advertenties?  Het kan ook anders…

 

Rekenen op Google advertenties

Soms betaal je voor Google Adwords handen vol geld en het kan telkens een strijd zijn om het goed ingesteld te krijgen als je er zelf mee aan de slag gaat.  Dit type advertentie komt helemaal bovenaan in de Google zoekresultaten of in de rechter zijbalk. Je betaalt een bepaald bedrag per keer dat er iemand op jouw advertentie heeft geklikt.

Als er dan een bezoeker naar je website komt, wordt deze dan meteen klant van jou?  Of kijkt hij snel even rond en surft hij terug weg om nooit meer terug te komen?

Enkel rekenen op betaalde advertenties voor meer bezoekers naar je website is risicovol.  De dag dat je hiermee (noodgedwongen) stopt heb je niks om op terug te vallen.  Wat kan je dan wel doen?

 

Meestal nooit direct prijs

Bij de meesten is het zo dat websitebezoekers nooit bij het eerste bezoek klant worden.  Een bezoeker wordt pas klant als hij voldoende vertrouwen heeft. 

Om die reden kan je emailmarketing inzetten.  Aan de hand van emailmarketing zorg je zelf voor je stroom aan bezoekers naar je website, op het moment dat het jou past.

Wat je moet willen is dat je website en je emailmarketing samenwerken als een geheel om ervoor te zorgen dat je steeds voldoende bezoekers naar je website krijgt.  Op die manier stel je jezelf onafhankelijk op van Google. 

 

Meer bezoekers website

  • Een goed online plan gebruiken is belangrijk.
  • Emailmarketing toepassen
  • Inzetten op organische SEO (= “gratis”)
  • Goed toepassen van Social Media kanalen zoals een Facebook bedrijfspagina

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *