Als je meer potentiële klanten wil bereiken door middel van je website, dan weet je dat het klassieke contactformulier op je website niet voldoende is.
Door een extra leadgenerator aan te bieden op je website verzamel je contactgegevens van mensen die echt interesse tonen in je aanbod.
De bedoeling van dit werkboek is om je te helpen je eigen overtuigende leadgenerator te bedenken zodat je je ideale klant echt helpt.
Zo toon je tegelijk ook dat je een bepaalde expertise hebt en op die manier verhoog je het vertrouwen.
De contactgegevens worden kwalitatiever en de mogelijkheid om er een nieuwe klant van te maken neemt exponentieel toe.
‘De ultieme klantenmagneet voor je bedrijf’ is een online werkboek wat betekent dat je direct kunt starten na aankoop.
BestellenJe krijgt in dit werkboek:
- 22 types van professionele leadgenerators
- Bonus: elk met 3 concrete voorbeelden voor in totaal 66 verschillende beroepen
- de 9 belangrijkste vragen om nu ook je eigen overtuigende klantenmagneet te bedenken
- Bonus: verschillende manieren om een goede titel te bedenken voor je systeem
- de 6 stappen die je nodig hebt voor de succesvolle implementatie
Het werkboek telt in totaal 14 bladzijden met praktische voorbeelden en gerichte vragen. Het is een online product waardoor je het direct online kunt lezen en er onmiddellijk mee aan de slag kunt gaan. Je kan dit werkboek steeds opnieuw gebruiken telkens wanneer je wilt brainstormen over een nieuwe krachtige klantenmagneet voor je bedrijf.
Hoeveel is één kwalitatief contact voor je waard?
Wat brengt één klant voor je op in totaal? Met de ideeën in dit werkboek ben je in staat een veelvoud van deze klantwaarde aan te trekken. Start dus vandaag nog!
€ 59
excl. 21% btw
BestellenLet op: Een succesvolle (internet) business opbouwen vergt hard werk. Ik geloof niet in snel-rijk-worden schema’s. Alles wat ik deel via mijn website en in-person, helpt veel van mijn klanten om hun business te laten groeien via het internet, maar er is natuurlijk GEEN garantie. Je resultaten zijn afhankelijk van meerdere factoren, waaronder bijvoorbeeld je bereidheid tot continue inzet. Deze site is geen deel van de Facebook website of Facebook Inc. Eveneens is deze site NIET ondersteund door Facebook in welke manier dan ook. FACEBOOK is een handelsmerk van FACEBOOK, Inc.