Glossary B Blog

Blog

Een blog, of weblog, kan je zien als een online tijdschrift of krant, binnenin je website. Net zoals een tijdschrift of krant artikels bevat, bestaat een blog op je website uit verschillende blogberichten. Deze blogberichten worden niet gewist na verloop van tijd. De bedoeling is om je blog zo veel mogelijk aan te vullen met nieuwe blogberichten, die interessant en relevant zijn voor je niche.

Door een blog toe te voegen aan je website krijg je een dynamische website omdat hij steeds aangroeit met waardevolle inhoud.

Hierdoor:

  • komen lezers vaker naar je website terug om updates te volgen
  • verhoogd het vertrouwen bij lezers omdat je jouw expertise toont
  • word je beter gevonden in Google via je verschillende blogberichten
  • krijg je meer bezoekers naar je site
  • en krijg je een hogere ranking in de zoekresultaten van Google als alle andere elementen binnen je online marketing goed op elkaar zijn afgestemd

Een blogbericht is uitermate geschikt om een call to action toe te voegen. De kunst bestaat erin om de juiste call to action op de juiste plaats te zetten, om op die manier meer leads en klanten aan te trekken.

Wat zou jij het liefste in je marketing willen bereiken?

Als verder uitstellen geen optie meer is:

  • boven mijn concurrent staan in Google
  • naambekendheid hebben binnen mijn vakgebied
  • nieuwsbrieven sturen die iedereen wil lezen
  • veel offertes & een rij nieuwe klanten tot buiten in de straat
  • 1000den euro’s extra omzet per jaar
  • continue meer leads, likes & volgers krijgen
  • team hebben dat de marketing vlekkeloos kan uitvoeren
  • meer tijd voor leuke dingen

1 uur gratis coaching

9 business trends ’22 – ’30 & kansen in de metaverse voor jouw bedrijf

 

dit veld niet invullen s.v.p.