Een manier om direct meer te verkopen

Het was een zonnige namiddag in de stad. En volledig uit het niets kwam er een donkere wolk en een wolkbreuk om U tegen te zeggen. We renden om een schuilplaats te zoeken. Maar er was geen ontkomen aan.

En toen zag je het gebeuren. De slimme zaakvoerder van de plaatselijke paraplu/hoedenwinkel kreeg een ingeving. Hij liep naar binnen en kwam enkele ogenblikken later terug naar buiten met een bordje: “speciale stormparaplu’s te koop”. Want ja, het waren flinke rukwinden met alles erop en eraan.

Ik kocht meteen zo een sterke paraplu. En ik was niet de enige met dat idee! Ik heb hem trouwens nog steeds.

Die man was slim geweest. Hij was flexibel geweest om in het moment in te spelen op een onmiddellijke behoefte.

Omdat je minder paraplu’s verkoopt als de zon schijnt.

Zie jij ook kansen op het juiste moment? Zowel online als offline kan je dit toepassen.

Waar is er behoefte aan jouw product en waar kun jij mensen helpen op het juiste moment?

Als jij als ondernemer op het juiste moment een probleem kunt oplossen, dan wordt het ‘weer’ een stukje mooier… Wil je samen met mij ontdekken waar je kansen liggen? Vraag dan een gesprek aan.

Zo trek je online klanten aan!

Het vertrouwen krijgen van een potentiële klant start bij het helder en goed communiceren van je waarde en expertise.

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.