Hoe retailzaak omzet verdubbelt door middel van het internet (+ video’s)

samenwerking van 24/6/19 tem 30/6/22

In juni 2019, net voor de start van de zomersolden, ging Verthé Interieurs de samenwerking aan voor hun internetverhaal.

Bij internetmarketing komt aan bod, onder meer:
* social media uitbouwen (FB, LinkedIn, YouTube etc.)
* website optimalisatie en funnel uitwerken
* professioneel adverteren en optimaliseren
* bloggen
* emailmarketing en automatisatie
* brainstorm en creatieve acties uitwerken
* etc.

Op een manier dat alle puzzelstukjes mooi in elkaar passen, alle elementen goed draaien, en met als enige doel: dat het bedrijf (mijn klant) positief groeit qua omzet en naambekendheid door middel van het internet.

In oktober 2019 gaven we samen een presentatie in de ochtendmeeting van BNI Gulden Sporen te Kortrijk. Bekijk in de video zijn eerste reacties na de samenwerking in de soldenmaand juli 2019 en de september opendeurdagen 2019:

Oktober 2019 presentatie vergadering BNI Gulden Sporen Kortrijk

Er wordt ook sterk ingezet op adverteren via Facebook. Er wordt gebruik gemaakt van de splittest techniek om een zo optimaal mogelijk resultaat te bekomen.

Ik was zo zenuwachtig dat het niet ging lukken. Maar het is gelukt. Het is super geweest. We blijven verder samenwerken met Els.

Christ Verthé

Christ vertelt in april 2020 nog eens over deze samenwerking in het kort:

Krijg het vertrouwen van je potentiële klant

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.