Hoe zal het herstel er uit zien?

Hoe zal het eruit zien als we hier allemaal van beginnen te herstellen? (na maart 2020 – januari 2022)

Ten eerste is het belangrijk om te onthouden: ook dit gaat voorbij.

En bij sommige delen van de economie zal het sneller gaan dan bij andere.
Diensten die met groot volume werken, zoals sportwedstrijden, zullen waarschijnlijk de laatste zijn die weer normaal kunnen functioneren.

Trouwens: Netflix is intussen een groter bedrijf geworden dan Disney. Zag je dat aankomen? Kan je raden waarom?

En welke delen van de economie zullen zich dan als eerste herstellen? Dat kan je ook al raden…

Als jouw branche kan worden omgevormd tot een online service, dan ben je al in de goeie richting.

We horen enkele zeer interessante verhalen:
* Een wereldwijde ‘paniek met haarverf’. Sommige kappers die met hun klanten op een Zoom-meeting gingen voor een betaalde adviessessie over het verven van hun haar.
* Sommige fysiotherapeuten die betaalde Zoom-sessies zijn beginnen aanbieden aan hun klanten om hen te adviseren over de juiste oefeningen.

Iedereen een online verdienmodel

Is dat niet fascinerend? Zelfs de meest ‘hands on’ diensten zijn op weg naar een online model.

En wie weet zijn deze proactieve kappers en fysiotherapeuten misschien op weg om een ​​wereldwijde klantenkring op te bouwen.

Weten hoe je online met iemand in contact kunt komen, begrijpen wat deze persoon nodig heeft en hem/haar helpen om de gewenste resultaten te behalen… dat wordt een essentiële vaardigheid van de 21e eeuw.

De behoeften van mensen blijven immers bestaan.

Mensen zullen hulp nodig blijven hebben met hun haar, hun relaties, hun richting in het leven.

Ze zoeken online naar dit soort hulp. Mis zelf deze boot niet. Ga samen met mij aan de slag:

Zo trek je online klanten aan!

Het vertrouwen krijgen van een potentiële klant start bij het helder en goed communiceren van je waarde en expertise.

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.