Werken aan je bedrijf

Werken aan je bedrijf, dat is een beetje zoals een nieuwe plaats bezoeken. Als ik een nieuwe stad bezoek, kijk ik altijd eerst uit naar de stadsplattegrond. Een plannetje van de toeristische dienst of een billboard in de straat. Daarop zie je dan een bolletje dat zegt: “U bent hier!”
Ik vind dat een fantastische uitvinding… die gasten weten gewoon altijd exact waar je bent! 😉

Online bedrijfsstrategie

Duidelijk hebben waar je nu bent en wat je echt wilt bereiken met je marketing, dat geeft een goed gevoel. Want je krijgt overzicht. De weg naar je bestemming ontdek je dan al doende.

Door de bomen het bos niet meer zien

Maar de meeste ondernemers zijn overweldigd door het aantal tools en technieken die er bestaan. Vaak ontbreekt het tijd, goesting, technische kennis of een glazen bol. Waardoor ze blijven werken in hun zaak in plaats van te werken aan het bedrijf.

En de top 3 meest voorkomende ergernissen die ik opmerk, zijn:

  • te weinig offerte aanvragen via de website
  • niet weten wat gepost op social media
  • nieuwsbrieven die geen respons geven

En zo tikt de klok verder.

Ik help je werken aan je bedrijf

Sinds 2009 help ik klanten uit diverse sectoren om vooruit te komen met hun marketing. Als realistisch klankbord, als vat vol ideeën en als down-to-earth aanpakker. Om hen te brengen van waar ze nu staan naar waar ze echt willen zijn.

Netwerkorganisatie BNI

Sinds 2014 ben ik ook lid van de netwerkorganisatie BNI en vertel er wekelijks wie ik ben en wat ik doe. Je krijgt er de kans om je bedrijf uitgebreider voor te stellen aan de groep mede-ondernemers. Het is een absolute verrijking op persoonlijk vlak en van je netwerk. Ik kan het aan elke ondernemer aanraden.

Op 3/11/22 bracht ik opnieuw mijn verhaal, dit keer in de unieke setting van Kasteel Villa Madonna in Ronse.

Dit is wat je vandaag kan proberen:
– neem pen en papier en laat je fantasie de vrije loop: hoe ziet ‘werken aan je bedrijf’ er voor jou uit
– en mocht je kunnen werken AAN je bedrijf, om zo te evolueren naar jouw droomfunctie en droombedrijf, hoe zouden dan jouw ideale dagen eruit zien?
– welk onderdeel, dat cruciaal is om jouw droomfunctie te creëren, heeft op vandaag dringend je aandacht nodig?
– welke eerste stap kan je deze week al zetten om dat onderdeel te beginnen optimaliseren, zodat je er volgende week constructief kunt op verder bouwen?

Laat me weten hoe dat ging, via info@beels.be, en ik bezorg je constructieve feedback terug.
Alvast bedankt om te liken en deze blog te delen met je vrienden!

Ontdek hier hoe je meer contacten (leads) krijgt via internet en zo meer offertes kunt maken: klik hier